دستگاه برش گیوتین هیدرولیک چیست؟

1398/11/23 در ساعت 14:12:00

"دستگاه برش گیوتین هیدرولیک" دومین نسل از برش های هیدرولیکی است که می تواند یک ورق ورق را با حرکت یکنواخت خطی و با یک تیغه نسبت به تیغه دیگر برش دهد.

دستگاه برش گیوتین هیدرولیک چیست؟

دستگاه برش گیوتین هیدرولیک چیست؟

دستگاه برش گیوتین هیدرولیک چیست؟ - گروه صنعتی ایران فلز

در مقاله قبلی در مورد مزایای "برش لیزری" و کاربرد های آن صحبت کردیم. اگر تمایل دارید با مزایای "برش لیزری" بیشتر آشنا شوید. شما را به خواندن مقاله " مزایای برش لیزری چیست ؟ " در همین سایت دعوت می کنم.

یکی از دستگاه های مهم  و پر کاربرد دیگر، در صنعت قطعه سازی و برش، دستگاه برش گیوتین هیدرولیک است که قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم.

در ادامه با ما گروه صنعتی ایران فلز، همراه باشید تا دستگاه برش گیوتین هیدرولیک را بیشتر شناخته و با مزایای دستگاه برش گیوتین هیدرولیک آشناتر شویم.

 "دستگاه برش گیوتین هیدرولیک" دومین نسل از برش های هیدرولیکی است که می تواند یک ورق ورق را با حرکت یکنواخت خطی و با یک تیغه نسبت به تیغه دیگر برش دهد.

 نام های دیگر دستگاه برش گیوتین هیدرولیک، برش مربعی، برش قدرت یا گیوتین می باشد.

کارآیی و عملکرد مختلف دستگاه برش گیوتین هیدرولیک در زمینه حمل و نقل هوایی، صنایع، ساخت و ساز، کشتی سازی، خودرو، برق، لوازم الکتریکی، دکوراسیون و دیگر صنایع به منظور ارائه ماشین آلات ویژه و تجهیزات کامل می باشد، که در صنایع ذکر شده مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه برش گیوتین هیدرولیک بر پایه ساختار جوش ورق فولادی بدنه با استفاده از تجزیه و تحلیل عناصر محدود طراحی شده است.

عملکرد دستگاه برش گیوتین هیدرولیک بدین گونه است که سه ردیف رول راهنمای، می تواند شکاف پشتیبانی را از بین ببرد و دقت برش را افزایش دهد.

زاویه برش را می توان در یک محدوده مشخص تنظیم کنیم که این قابلیت می تواند تغییر شکل برش ورق فلز را کاهش دهد و حتی در صنایع مختلف می تواند، ورق های فلزی بسیار ضخیم را برش دهد.

پلاگین در سیستم هیدرولیک می تواند دمای روغن را به آرامی  کنترل کند و البته باعث افزایش قابلیت اطمینان و عملکرد ایمنی دستگاه برش گیوتین هیدرولیک شود.

 تابع دستی برای بلند کردن طراحی شده است، که مناسب برای برش طولی ورق می باشد.

در دستگاه برش گیوتین هیدرولیک، برش گیوتین، قیچی مهندسی شده است که بهترین زاویه برش را ارائه می دهد و درهنگام بریدن گسترده ترین مواد، کم ترین اعوجاج را باعث می شود.

 علاوه بر دقت در زاویه، برش بهینه نیز حاصل این فرآیند است.

 علاوه بر دقت در زاویه، برش بهینه نیز حاصل این فرآیند است - گروه صنعتی ایران فلز

 این قیچی ها با بزرگنمایی بلبرینگ و پرتو نوسان سبک جعبه، ساخته شده اند که یک شکاف فشاری ثابت را در طول برش کامل فراهم می کنند.

این امر باعث افزایش سرعت کار می شود.

 تنظیم سریع فاصله یك نقطه ی تیغه، به راحتی روی قاب جانبی ماشین قرار می گیرد.

اپراتور می تواند به راحتی و با سرعت عمل  تنظیم را به عنوان نوع مواد و ضخامت مورد نیاز برای برشی با کیفیت بالا تغییر دهد.

دستگاه برش گیوتین هیدرولیک دارای پایه است و کمتر به صورت دستی استفاده شود.

فرآیند برش در دستگاه برش گیوتین هیدرولیک با یک تیغه متحرک آغاز شده و سپس در طول دستگاه برش گیوتین هیدرولیک یک تیغه ثابت، برای برش مواد تعبیه شده است.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


لطفا مطلب زیر را نیز مطالعه کنید :

برش لیزر چیست؟ و برش لیزر چه کاربردی دارد؟


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

برای برش های بزرگتر، تیغه متحرک ممکن است بر روی یک زاویه یا "تکاندهنده" تنظیم شود تا مواد را به طور مداوم از یک طرف به سمت دیگر برش دهد.

سایر امکانات دستگاه برش گیوتین هیدرولیک شامل برش مربعی، برش زاویه، برش کراوات و برش نوار می باشد.

موارد فوق کاربردهای مختلفی در صنعت دارند و همه آنها به طور مرتب در زمینه های تولیدی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

دستگاه برش گیوتین هیدرولیک از چه اجزائی تشکیل شده است؟

دستگاه برش گیوتین هیدرولیک از چه اجزائی تشکیل شده است؟ - گروه صنعتی ایران فلز

دستگاه برش گیوتین هیدرولیک شامل یک جدول برش، دستگاه نگه دارنده کار، تیغه های بالا و پایین و یک دستگاه سنجنش می باشد.

جدول برش، بخشی از دستگاه برش گیوتین هیدرولیک می باشد که قطعه کار بر روی آن، در حالی که برنامه برش وجود دارد، قرار می گیرد.

دستگاه نگهدارنده به منظور نگهداشتن قطعه کار در محل، و نگه داشتن آن از حرکت و یا لرزش در حالی که تحت فشار است، طراحی شده است.

 تیغه های بالایی و پایینی ، قطعه ای از دستگاه برش گیوتین هیدرولیک می باشد که در واقع برش را انجام می دهند.

دستگاه سنجش برای اطمینان از اینکه قطعه کار ، درست در محل برش قرار گرفته باشد، طراحی شده است.

دستگاه برش گیوتین هیدرولیک، سنگین ترین شیارهایی که در صنعت نوار وجود دارد را تولید می کند.

در صورت نیاز از شرایط ارائه خدمات و کاربرد دستگاه های برش لیزری و دستگاه برش گیوتین هیدرولیک می توانید با همکاران با تجربه مجموعه ایران فلز تماس بگیرید.

گروه صنعتی ایران فلز، با مشاوره رایگان در خدمت شما عزیزان می باشد.

 

نظر جدید
0%